Thursday, January 20, 2011

nk gi ke tak???....?_?


rajah diatas ialah surat tawaran ke MRSM LANGKAWI


aper yg aku nk gi ke tak????ekcelinyer aku dpt tawaran ke mrsm LANGKAWI...bru tau tdi......huhu...jaoh tu kat kedah....aku duk perak....mira pulak dpt mrsm pasir salak dkt jer...dier mmg akan pegi....urmmm....dh la x der kwn...jaoh pulak tu...x sure lgi pegi ke x...akn mengambil beberaper ari untuk berfikir....mak aku suroh fikir masak2 supaya tdk menyesal biler dh wat keputusan.....dh la aku dh lepaskn peluang sekolah taman tasik tpi rk negeri jer......x sure nk pegi atau x.......

3 comments:

Mra Mastura said...

mrsm langkawi tu bagus. pergi lah. bukan calang2 org dapat masuk. jarak tu, normal lah. tapi boleh aje orang survive masuk asrama.

buat keputusan elok2 k sayang. tp kalau akak, akak sarankan masuk sbb mrsm tu top. =)

peluang keemasan utk berjaya masa hadapan =)

Anis said...
This comment has been removed by the author.
Anis said...

tengz for the info n advise.....

Post a Comment