Sunday, January 2, 2011

haPPy neW yEAR!!!!!!!!

msih tdk terlmbat untk mengucapkan selamat tahun baru kan....
SELAMAT TAHUN BARU!!!
biler ckp pasai taun baru nie msti ada azam..
...aku dh tanam azam dh...korang camne plak ader azam???
kalo ader azam mesti dh tanam kann...merepek jerk aku nie
taun 2011 nie aku ader satu azam yg mmg kena dibuat oleh
org yg bdan dyer bersaiz sma ngan aku hihi..mksudnyer aku nk
mengurangkan BERAT badan aku nih...
mcm x caye jerk ak nk kurangkn brat bdn.
lgi pu n klau aku dpt kurangkan...akak aku yg no.2 janji nk bagi duit
kat aku...hihi
so,aku nk sahut cabaran dyer tuh...
aku ader byk azam yg laen but yg azam pasal berta bdan tuh number first....
aku ader byk azam nie sbb aku nk idop aku
nie lbih bermakna....huhu bermakna kah....tu yg aku x tau......
jom tengok jom senarai azam aku:-


1..nk kurangkan berat bdan

2..taun nie mula msuk sklah menengah kan..so.. taun arap2 dpt menyesuaikan diri kat skola baru...

3..pastu nk blajar elok2 biar *straight A untuk semua peksa.....

4..arap2 dpt bersama ngan kwan2 kat 6 Elit ekpeceli nye ngan mira..she is my bff yaw.....

.ish..ish...ish..byk betol ko pnyer azam are-nish oii...dpt ke ko nk capai nyer....tu x tau plak...hihi

5..nak bagon awal gi skola..hihi...sbelom nie aku bangon lambat....

tu je kot...total nye aku ader lima azam yg baru ditanam waktu bunga api dibakar waktu malam di ambang kg bkt chawi.....hehehe...kampong aku smbut yaw.....korang ader?????

0 comments:

Post a Comment