Wednesday, January 26, 2011

going 2 mrsm...

aku kn nk pegi mrsm kan.kan.kan.....
ermmm..byk bende nk wat...wat medical check up la....then nk beli peralatan la....beli baju skola la....byk bende nk wat....tdi mk aku ader tnyer org mara kat pasir salak bole tukar skola ke x...
nk tau dier jwab aper???dier jwb BOLE...
hahhaa...suker ati aku waktu tu.....haha..tpi kene daftar kat mrsm langkawi
dulu baru bole pindah..tpi mungkin lepas beberapa bulan...teheee..aku ckp kat mak aku...mak..kalo anis dh sonok kat sner x yah la tkar sinie....hihi...mengada2 aku...walaupon begitu ...aku nk jugak satu skola ngan mira...sedih kot x samer skola....bes fakhira dpt kwan ngan mira...sbb 1 skola....huhu..pasai medical check up plak..kene ader borang..kalo ader penyakit x bole msok mrsm tuh...gedik tul la mrsm tu....
anyway...my hubby bunny nie akn *bersarang......don't worry hunny i'll come back...aku akn wat byk entry...huhu....

arap2 dpt kwan yg baek......n xkn dibuli.....HENTIKAN BULI...

----------------------------------------------------------------------------------------
tutup citer tu..
pasai smksajs plak...to cikgu2 jgn lah bagi byk keje skola
kami sebagai anak muridmu berasa penat dn maleh nk wat keje skola....
to nasuha,wana,adaw.amy n wawa korang x luperkan aku walaupon
aku jaoh ngan korang...
k la bye.....

mood:wat keje skola yg bertimbun....


0 comments:

Post a Comment