Sunday, March 13, 2011

my NEW class MATE.....

yeah....tajok:my NEW class mate.....of cos la new sbb mrsm 2 skola baru aku.....x kn old classmate...hihi...dlm klas aku ader 24 org...15 pompuan n 9 laki-laki...rsenye dh citer...x per...inie ulangan...haha.....nmer diorang:-

president :riza
vice president :aina
yg lain:epul,lokman,nazrul,danny,hanif,nafiz is new student yg second take,syabil,nani,syakila,athirah,syafiqah,hani,ain,syahirah,fatin,azyati,nelly,sarah,adilla n anissa.....

kalo dlm group(b.i):riza,syabil,syakila,sarah,nelly n aku...
kalo dlm group(adab):danny,syabil,hani,syafiqah,anissa n aku...

kdg2 aku rse best dlm group 2,kdg2 aku rse x best.....mungkin kurang kerjasama antara aku n mereka...

2 classmate yg lama.....aku x kn luperkn korang arr...

mood:feeling hepy on this mrsm..dont know why...


0 comments:

Post a Comment